Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Skip to Main Content
Maggi
Maggi
  • Pretraga Pretraga
  • Recepti Recepti
  • Časopis Časopis
  • Proizvodi Proizvodi
  • Kampanja Kampanja
  • Maggi MAGGI
  • Thomy_icon THOMY
  • Prijava Prijava
  • Povijest
  • FAQ
  • Kontaktirajte nas
  • THOMY
  • THOMY Proizvodi
  • THOMY Recepti
Maggi
Maggi
  • Pretraga Pretraga
  • Recepti Recepti
  • Časopis Časopis
  • Proizvodi Proizvodi
  • Kampanja Kampanja
  • Maggi MAGGI
  • Thomy_icon THOMY
  • Prijava Prijava
  • Povijest
  • FAQ
  • Kontaktirajte nas
  • THOMY
  • THOMY Proizvodi
  • THOMY Recepti
Velika Nestlé nagradna igra

Velika Nestlé nagradna igra

Vrijeme je za igru! Kupnjom Nestlé proizvoda u Konzumu možeš osvojiti vrijedne nagrade! Glavna nagrada je Toyota Corolla Luna TS Hybrid!

Kupite bilo koji Nestlé proizvod (osim proizvoda NAN OPTIPRO 1, NAN COMFORTIS 1, NAN HA PRO EXPERT te STARBUCKS by NESCAFÉ DOLCE GUSTO kapsula za kavu) do 31. ožujka, te pošaljite SMS sadržaja: NESTLE, broj računa i osobne podatke (ime i prezime, adresa i mjesto stanovanja) na broj 60221 te osvojite vrijedne nagrade. Račun svakako sačuvajte kao dokaz o kupnji pri preuzimanju nagrade.

Glavna nagrada je: Toyota Corolla Luna TS Hybrid

Ostale nagrade su:

2x električni romobil + kaciga

10x Nescafé poklon paket

20x Konzum poklon bon u vrijednosti 1.000,00 kn

Sretno!

nagradna igra

Nestlé želi pomoći u promjeni kupovnih navika potrošača koji svakodnevno konzumiraju njihove proizvode ponudom hrane i pića koji su „dobri za vas i dobri za planet”. Zato su postavili cilj za postizanje nulte neto emisije ugljika do 2050. godine, uz smanjivanje njihovih emisija na pola do 2030. godine. Do 2025. će 100% ambalaže Nestlé proizvoda biti od materijala koji se mogu reciklirati ili ponovo upotrijebiti.

Jeste li znali da će Nestlé regionalna tvornica promjenom dizajna i dimenzija MAGGI pakiranja u jednoj godini smanjiti potrošnju papira za 61 tonu, a plastike za 6 tona, što je dovoljno da prekrije cijeli jedan nogometni stadion?

Već sada dio asortimana NESCAFÉ ima kavu koja je 100-postotno odgovorno nabavljena, a brend SMARTIES je prvi globalni konditorski bend koji je u potpunosti zamijenio plastičnu ambalažu s onom od recikliranog papira. Kako bi ostvarili navedene ciljeve, potrebno je zajedničko djelovanje i partnera i potrošača. Tako u ovoj Konzum i Nestlé nagradnoj igri “Poštuj prirode čar i osvoji hibridni auto na dar” kao nagrade nudimo hibridni automobil i električne romobile.

* Cijena SMS poruke iznosi 2,40kn/SMS s uključenim PDV-om

** Operator SMS usluge: New Level d.o.o.

*** Pravila nagradne igre potražite na www.nestle.hr ili na besplatnom broju: 0800 600 604

 

  • Facebook
  • Youtube
  • Instagram
  • Kontaktirajte nas
  • Registracija
  • Obavijesti o privatnosti
  • Kolačići
  • Uvjeti i odredbe